قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات کلی مشاوران آنلاین

1- کاربران تنها مجاز به ثبت نام با شماره تلفن همراه شخصی خود هستند.

2- کاربران برای استفاده از سامانه مشاوران آنلاین باید حداقل دارای سن ۱۸ سال تمام شمسی باشند درغیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند .

3- اهانت به کاربران، مشاوران، اقلیت های قومی و مذهبی، تفرقه افکنی، و هر گونه صحبت سیاسی در مشاوران آنلاین ممنوع است و پس از گزارش به آن رسیدگی خواهد شد.

4- کاربران باید توجه داشته باشند هرگونه توصیه و مشاوره ارایه شده توسط متخصصین فقط مختص شخصیست که در خواست مشاوره داشته و با توجه به تفاوت شرایط هر شخص نسبت به شخص دیگر، کاربران باید از عمل به مشاوره و توصیه ارایه شده به شخص دیگر خوداری نمایند.

5- هر پرداخت جهت مشاوره یک نفر میباشد.

6- کاربران می بایست در اطلاعاتی که در اختیار اپلیکیشن و مشاور در مشاوران آنلاین قرار می دهند نهایت صداقت را داشته باشند. مشاوران آنلاین اطلاعات کاربران را به صورت کاملاً محرمانه نزد خود نگهداری می کند و هرگز بدون اجازه خود کاربر از آن استفاده نمی کند با این حال اطلاعات محرمانه بیمار اعم از نام، تصاویر و اطلاعات تماس به مشاوران و مشاورانی که در ارائه مشاوره به وی دخیل هستند و یا مراجع و افراد دارنده حکم قضائی نمایش داده می شود.

7- در صورت عدم مراجعه بیمار بعد از 10 دقیقه مشاور میتواند نوبت را کنسل کند و در صورت توافق طرفین نوبت دیگری به بیمار اختصاص دهد در غیر اینصورت مبلغ استرداد داده نمیشود.

8- کاربران هنگام طرح سوال می‌توانند وضعیت نمایش عمومی یا غیر عمومی سوال و تصاویر ضمیمه شده به آن را در مشاوران آنلاین تعیین نمایند. کاربران باید در انتخاب این گزینه دقت لازم را داشته باشند در غیر این صورت مسئولیت اشتباه در تعیین وضعیت و تبعات احتمالی آن بر عهده خود کاربر است.

9- تمام شئونات اخلاقی و پوششی مشاوره در مشاوره ویدئویی مشاوران آنلاین نیز باید رعایت شود.

10- سوابق مشاوره شما با مشاور در سرور های مشاوران آنلاین به منظور ارائه خدمات بهتر ذخیره می گردد. این سوابق محرمانه تلقی شده وهیچ فردی بدون داشتن مجوز و یا ارائه نامه رسمی از مراجع قضایی اجازه بازبینی مجدد آن را نخواهد داشت.

11- در حال حاضر ثبت نام کاربران در سامانه مشاوران آنلاین رایگان و بدون دریافت کارمزد است.

12- درصورتیکه امکان دریافت پیامک های تبلیغانی را بر روی خط همراه خود بسته اید پیامک های مشاوران آنلاین بعد از ثبت نام و یا گرفتن نوبت را دریافت نخواهید کرد. شما می بایست امکان دریافت پیامک را فعال کرده و یا با پشتیبانی مشاوران آنلاین تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 91018535-021)

1- در سامانه مشاوران آنلاین میتوانید برای خود و سایر افراد از مشاور یا روانشناس مدنظرتان نوبت رزرو نمایید..

2- حق مشاوره مندرج در سامانه مشاوران آنلاین مطابق با تخصص مشاور و توسط مشاوران عضو سایت تعیین شده است.

3- دریافت نوبت از مشاور مدنظر به عهده کاربران بوده و سامانه مشاوران آنلاین در این فرآیند نقش تسریع دهنده را دارد.

4- زمان کاری و تقویم نوبت‌دهی مشاوران، توسط خودشان تعریف شده و امکان ثبت نوبت خارج از تقویم در مشاوران آنلاین امکانپذیر نیست.

5- برای دریافت نوبت از مشاوران، حق مشاوره به صورت کامل پرداخت می‌شود که کاربران می‌بایست کل مبلغ را به صورت اینترنتی در سامانه مشاوران آنلاین پرداخت کنند.

6- با توجه به سیاست کاری مشاور، امکان لغو یا جابه‌جایی نوبت (بدون هماهنگی) توسط مشاور وجود ندارد.

7- درخواست لغو نوبت از سوی کاربر” در روز ملاقات با مشاور یا روانشناس ” ، درخواست توسط تیم پشتیبانی بررسی شده و چنانچه امکان لغو نوبت مقدور باشد نوبت لغو و مبلغ صرفا در حساب کاربری شما لحاظ میگردد.

8- در خواست لغو نوبت از سوی کاربر” یک روز مانده به زمان ملاقات با مشاور”، در این حالت درخواست توسط تیم پشتیبانی بررسی و نوبت لغو خواهد شد . مبلغ در صورت تمایل کاربر در حساب کاربری لحاظ میشود چنانچه تمایل به واریز وجه داشته باشید پس از تماس با پشتیبانی و ارسال اطلاعات بانکی ظرف مدت 72 ساعت کاری عودت وجه انجام میگرید.

1- مشاور باید در ساعت هایی که به عنوان ساعت کاری اعلام شده است پاسخگوی بیمار باشد.

2- اگر مورد عنوان شده توسط بیمار در حیطه تخصص مشاور نبود ایشان باید بیمار را جهت مراجعه به مشاور مورد تخصص راهنمایی کند.

3- در صورت عدم حضور مشاور در موعد مقرر نوبت دیگری باید در اختیار بیمار قرار گیرد و یا مبلغ استرداد شود.

4- تمام شیونات اخلاقی و پوششی در مشاوره ویدیویی باید رعایت شود.

5- مشاوران حداقل 10 دقیقه قبل از انجام مشاوره می بایست آنلاین باشند.

6- هرگونه فعالیت تبلیغاتی مرتبط و غیر مرتبط و یا نا متعارف در مشاوران آنلاین ممنوع است.

7- ارتباط گیری و هدایت کاربر برای پرداخت یا انصراف از مشاوره مورد بررسی و نسبت به تذکر و در صورت تکرار مسدود سازی مشاور متخلف اقدام خواهد شد.

8- قطع بودن فیلترشکن قبل از انجام مشاوره اجباری است.

9- کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و سایر به عهده مشاور می باشد و مشاوران آنلاین هیچ گونه مسئولیتی از این بابت نخواهد داشت.

10- درخواست تسویه حساب تنها به شماره حساب شخص صاحب حساب با تایید هویت هر 24 ساعت یک بار انجام خواهد شد.

1- کاربران گرامی برای دریافت نوبت از مشاورن میبایست با شماره همراه شخصی خود در سامانه مشاوران آنلاین ثبت نام و احراز هویت کنند

2- کلیه اطلاعات شخصی کاربران به صورت محرمانه نزد مشاوران آنلاین باقی خواهد ماند.

3-کاربران برای استفاده از سامانه مشاوران آنلاین باید حداقل دارای سن ۱۸ سال تمام شمسی باشند درغیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند.

4- مسئولیت صحت تمامی اطلاعات وارد شده در حساب کاربری (از جمله نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات شخصی و…) کاملا برعهده کاربر می باشد. در صورت مشاهده هرگونه تناقض اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی کاربر، حساب کاربری تان حذف میگردد.

5- در حال حاضر ثبت نام کاربران در سامانه مشاوران آنلاین رایگان و بدون دریافت کارمزد است.

6- درصورتیکه امکان دریافت پیامک های تبلیغانی را بر روی خط همراه خود بسته اید پیامک های مشاوران آنلاین بعد از ثبت نام و یا گرفتن نوبت را دریافت نخواهید کرد. شما می بایست امکان دریافت پیامک را فعال کرده و یا با پشتیبانی مشاوران آنلاین تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 91018535-021)

 7- مشاوران آنلاین از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، (Backup)  تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.

8- مشاوران آنلاین این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این امر را ندارد.

1- از شما خواهشمندیم هنگام ثبت دیدگاه از ادبیات محترمانه و عدم توهین به مشاوران و دیگر کاربران استفاده نمایید، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

2- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.